Palawan - Filipíny. (9.7. - 25.7.)
DOBRODRUŽSTVÍ NA PALAWANU: CESTA S DANNDYS TRAVEL SOLUTIONS LIMITED

Naše nedávná 16denní cesta na ostrov Palawan, kterou jsme uspořádali na přání, se ukázala být fascinujícím dobrodružstvím. Přestože Danndys Travel Solutions obvykle kombinuje více filipínských ostrovů do jednoho zájezdu, tentokrát jsme se zaměřili výhradně na Palawan. Ačkoliv jsem si myslel, že zůstat na jednom ostrově bude jednotvárné, byl jsem mile překvapen tím, co všechno tento ostrov nabízí.
DOBRODRUŽSTVÍ NA KAŽDÉM KROKU
Na Palawanu jsme zažili neuvěřitelné množství dobrodružství. Naše cesta začala v Puerto Princesa, kde jsme navštívili světově proslulou podzemní řeku, kterou jsme prozkoumávali na kajacích. Cesta vedla dále do města El Nido, kde nás čekaly křišťálově čisté laguny a dechberoucí skalní útvary, které jsme objevovali při island hoppingu. Nezapomněli jsme ani na potápění v korálových zahradách, kde jsme pozorovali pestrý mořský život, včetně majestátních želv a hejna tropických ryb.
Na Palawanu jsme také podnikli výlety do divokých džunglí, kde jsme se setkali s místními kmeny a učili se o jejich kultuře a tradičním způsobu života. Trekking v národním parku Cleopatra's Needle byl výzvou, která stála za to díky nádherným výhledům na okolní krajinu. Cestou jsme také narazili na vodopády, kde jsme si dopřáli osvěžení v přírodních bazénech.
SPOLEČNÉ ZÁŽITKY A NOVÁ PŘÁTELSTVÍ
Tento zájezd byl nejen o poznávání nových míst, ale také o sdílení zážitků s ostatními cestovateli. Kolektivní cestování přináší jedinečné možnosti navázat nová přátelství, ať už jste na cestě sami, s rodinou, nebo partou přátel. Každý den byl plný smíchu a dobrodružství, od večerních táboráků na pláži až po společné výlety a aktivity.
PRO KAŽDÉHO, KDO TOUŽÍ PO DOBRODRUŽSTVÍ
Naše cesty jsou navrženy tak, aby si je mohl užít opravdu každý, bez ohledu na věk. Ať už je vám 9 nebo 99 let, každý se s námi cítí vítán a naše zájezdy jsou přizpůsobeny potřebám všech generací.
Pokud hledáte nezapomenutelné zážitky a chcete prozkoumat jeden z nejkrásnějších ostrovů světa, připojte se k nám na další dobrodružství na Palawanu. Těšíme se na vás!
NESEĎ POJEĎ
MALEDIVY (6.5. - 18.5.)
Nezapomenutelný Pobyt na Maledivách: Zkušenosti z ostrova Malahini s Danndys Travel Solutions Limited

Představte si, že jste se právě vrátili z dovolené snů. Strávili jste deset úžasných dní na ostrově Malahini, uprostřed krásných Malediv, díky Danndys Travel Solutions Limited. Tento pětihvězdičkový resort v programu all-inclusive nabídl nezapomenutelné zážitky a luxus, který si budeme pamatovat celý život. Máme to za sebou a bylo to krásné...

Den 1: Přivítání v ráji
Po příletu na Malahini nás přivítal přátelský personál s osvěžujícím koktejlem. Po krátkém odpočinku jsme se vydali na procházku po ostrově, aby jsme se seznámili s jeho krásami. První západ slunce na pláži byl dokonalým začátkem naší dovolené.

Den 2: Relaxace na pláži
Celý druhý den jsme strávili na pláži. Bílý písek a tyrkysová voda tvořily dokonalou kulisu pro naší relaxaci. Dopřáli jsme si masáž v plážovém spa a den zakončili večeří pod hvězdami.

Den 3: Potápění a šnorchlování
Třetí den byl věnován objevování podmořského světa Malediv. Potápěli jsme se mezi korálovými útesy, kde jsme se setkali s pestrobarevnými rybami a mořskými želvami. Pro šnorchlování jsme se vydali na výlet za majestátními mantami a útesovými žraloky.

Den 4: Ostrovní výlet
Čtvrtý den jste prozkoumali okolní ostrovya hlavně ostrov Hurááá. Navštívili jste tradiční maledivské vesnice, kde jste se seznámili s místní kulturou a řemesly. Po návratu jsme si užili večeři připravenou z čerstvých místních surovin.

Den 5: Vodní sporty
Pátý den jsme vyzkoušeli různé vodní sporty, jako windsurfing, kajakářství nebo paddleboarding. Pro ty, kdo hledají adrenalin, byla připravena jízda na vodním skútru.

Den 6: Romantická večeře
Šestý den jsme si užili romantickou večeři na soukromé pláži. Speciální menu připravené šéfkuchaři nás okouzlilo svou chutí i prezentací.

Den 7: Den wellness
Sedmý den byl zaslouženým dnem odpočinku ve wellness centru. Využili jsme jacuzzi a různé relaxační procedury. Nechali jste se hýčkat a načerpali novou energii.

Den 8: Pozorování delfínu
Osmý den jsme se vydali na výlet lodí za delfíny. Viděli jsme tato hravá stvoření, jak skákají a hrají si ve vlnách. Zároveň jsme si užili šnorchlování na otevřeném moři.

Den 9: Gastronomický zážitek
Devátý den jsme objevili bohatství maledivské kuchyně. Kulinářský tým nám představil místní speciality, stejně jako mezinárodní pokrmy připravené z nejčerstvějších surovin.

Den 10: Rozloučení s rájem
Poslední den jsme strávili relaxací a balením suvenýrů. Před odjezdem jsme si ještě naposledy užili pláž a připravili se na cestu zpět, jsme plni nezapomenutelných vzpomínek.

Navazování nových přátelství
Během pobytu na Malahini jsme se setkali s dalšími cestovateli z celého světa. Společné zážitky a aktivity, jako byly výlety a večerní zábava, vytvářely příležitosti pro nová přátelství, která mohou trvat celý život.
S Danndys Travel Solutions Limited byl každý okamžik na Maledivách zážitkem, který si budeme pamatovat navždy. Tato pohádková cesta nám ukázala, proč jsou Maledivy považovány za jednu z nejkrásnějších destinací na světě. Naše dobrodružství v ráji bylo opravdu nezapomenutelné.
Co dokáže nabídnout takový malý kus země je téměř neuvěřitelné. Ano finanční objeti, ale co nám zůstalo v hlavách už nám nikdo nevezme.

Filipínský trojboj:  (9.4. - 25.4.2024)

Cesta plná poznání a poznávání.
Dovolím si krátce popsat všechny tři ostrovy které jsem navštívil. Tahle cesta na Filipíny nebyla poslední a já mohu tento krásný kus světajen doporučit.
Ať už vyrazíte sami, anebo s námi, užívejte si tento opravdový klenot....

Bohol: jeden z nezapomenutelných ostrovů Filipín, je jako pohádkový kousek ráje. Čokoládové kopečky, které se tyčí do nebe, zahalené v zářivě zeleném plášti, jsou jen začátek jeho kouzla. Když se vydáte na průzkum, narazíte na fascinující tropy, mystické tarsíky a starobylé kostely. Bohol vám otevře dveře do minulosti i současnosti Filipín, ať už objevujete jeho přírodní divy nebo se setkáváte s pohostinnými místními obyvateli. Je to místo, které vás vtáhne do svého kouzla a nepustí až do té doby, než se stanete součástí jeho barevného příběhu.

Cebu: perla Filipín, je ostrov plný života a dobrodružství. Pláže s bílým pískem a azurovým mořem lákají k odpočinku, zatímco rušné ulice Cebu City nabízejí vzrušující procházky městem. Ale Cebu nabízí mnohem víc než jen klasickou dovolenou u moře. Pokud máte odvahu, můžete se vydat na setkání s velrybími žraloky a pozorovat je ve volné přírodě, což je zážitek, který si zapamatujete navždy. A co canyoning? To je adrenalinová jízda, při které budete skákat do vodopádů a překonávat překážky v kaňonech. Cebu je prostě ostrovem dobrodružství!

Palawan: koruna Filipín, je ostrovem, který vám vezme dech svou nepopsatelnou krásou. Jeho bílé písečné pláže a azurové vody patří k nejkrásnějším na světě. Ale to není vše. Podzemní řeka v Puerto Princesa vás zavede do srdce země, kde se můžete ponořit do tajemného podzemního světa. A pokud toužíte po dobrodružství, můžete se vydat do El Nida, kde vás čeká kajakování mezi vápencovými skalami a průzkum skrytých lagun. Palawan není jen místem na dovolenou, je to cesta do neznáma plná překvapení a nezapomenutelných zážitků.

Letošní cesta na Filipíny byla pro mě naprosto pozitivní záležitostí, i když tentokrát krásy přírody ustoupily do pozadí.
Hlavním přínosem této cesty bylo poznání různorodých lidských charakterů.

Během mého dobrodružství na ostrovech Bohol, Cebu a Palawan jsem se setkal s mnoha lidmi různých kultur, zvyků a životních příběhů. Každé setkání bylo jedinečné a přineslo mi široký pohled na svět. Byl jsem přijat s otevřenou náručí a místní mě s nadšením zasvěcovali do své kultury a tradic. Jejich přátelský přístup a ochota sdílet své životní příběhy mě obohatily a hluboce mě zasáhly.
Tato cesta mi připomněla, jak důležité je porozumět a respektovat různorodost lidských charakterů a kultur. Byla to skvělá příležitost pro osobní růst a poznání nových perspektiv. I když jsem se vrátil domů s mnoha nezapomenutelnými zážitky a vzpomínkami na krásy Filipín, to nejcennější, co jsem si odnesl, bylo poznání a pochopení lidských charakterů. Zjistil jsem, že lidi vůbec neznám a mám se stále co učit....

Těším se na dalších cestách s pozdravem. NESEĎ - POJEĎ

Thajsko - Okruh Jižním Thajskem (19.3. - 4.4.2024)

Náš nezapomenutelný výlet po jižním Thajsku: Objevování krás a nových přátelství...

Naše dobrodružství začalo v rušné metropoli Bangkok, kde jsme se ponořili do fascinujícího světa chrámů, trhů a pulzujícího života.

Poté jsme zamířili do tropického ráje Phuket, kde jsme se koupali v azurově modrém moři a prozkoumávali okolní ostrovy.

Následovaly Phi Phi ostrovy, kde jsme zažili neuvěřitelné scenérie bílých pláží a průzračné vody.

Ostrov Koh Lanta s jeho odlehlými zátokami a tropickými lesy.

Krabi jsme se ocitli uprostřed úchvatného vápencového skalního terénu a skalních útesů.

Naše cesta nebyla pouze o objevování krás přírody a kultur, ale také o vzniku nových přátelství a kamarádství.
Společné cestování nám přineslo nejen poznání různých krajů, ale také poznání různých lidí.

Lidé se někdy nemusejí úplně sžít, nemusí si naprosto bez výhrad porozumět, mohou mít dokonce i spory, ale s odstupem času se z těchto nemilých zážitků stane něco pozitivního.
Pojmenoval bych tento aspekt cestování jako poučení z tolerance a pokory. Je to nezbytné do budoucna.

Poznávání lidí odlišných povah, názorů a jednání nás obohacuje a učí nás, jak být tolerantní a pokorní.
Otázkou druhou je, jestli si ten na proti je ochoten přiznat kus chyby a dokáže si říct.... no nepřehnal-a jsem to trošku ???
Většinou to lide dokážou, prostě frustrace a stres je někdy mocný čaroděj.
Na závěr bych chtěl poděkovat všem, kteří se zůčastnili této úžasné cesty.
Vaše přátelství udělalo naší cestu ještě výjimečnější. A pokud jste si po celou dobu pobytu, udrželi vlastní názor a nenechali se ovlivnit větrem všech směrů - GRATULUJI...

Všem ostatním, kteří touží po dobrodružství... Zvu vás, abyste se připojili k nám na našich dalších cestách.
Konečným heslem je totiž: NESEĎ - POJEĎ - Tak pojďte s námi objevovat další kousky tohoto nádherného světa!

Peru - To nejlepší z Peru.  (5.2. - 21.2.)

S upřímným srdcem, srdcem které je čerstvě plné krásy a dobrodružství se dnes s vámi loučím a posílám do minulosti naší cestu do Peru. Byla to neuvěřitelná a obohacující zkušenost, kterou jsme měli štěstí s vámi sdílet. Děkujeme vám za vaši podporu, která nás na našem putování těšila a pomáhala nám.

Hlavně chci poděkovat dvanácti cestovatelům kteří mi dali svou důvěru. Stali jsme se na 16 dní rodinou, kamarády a přáteli.
Jsem rád, že se najde ještě skupina lidí, kteří si uvědomují, že poznávání a krása, začíná tam kde končí komfort.

Lima: Začali jsme v srdci Peru, v Limě, kde jsme ochutnali nejen bohatou historii a kulturu, ale také chutě autentické peruánské kuchyně. Procházka uličkami starého města a návštěva Plaza de Armas nám připomněla, jak moc bohatá je tato země na historické poklady.

Cusco: Cestou do Cusca jsme se ponořili do malebné krajiny And, kde jsme zažili dechberoucí výhledy a setkali se s původními kulturami. V Cuscu jsme byli uchváceni kouzlem Inckého impéria a jeho architektonickými skvosty.

Puno a jezero Titicaca: Pokračovali jsme k jezeru Titicaca, kde jsme se vydali na nezapomenutelnou plavbu na plovoucích ostrovech Uros a později navštívili klidný ostrov Taquile. Zde jsme se ponořili do každodenního života lokálních obyvatel a ocenili jedinečnou kulturu a tradice této oblasti. No a Puno a jeho karneval, prostě paráda.

Arequipa a kaňon Colca: Arequipa nás okouzlila svou koloniální architekturou a živou atmosférou. Ale největším zážitkem bylo putování kaňonem Colca, kde jsme obdivovali majestátní kondory a prozkoumali úchvatné scenérie. A že pršelo a byla mlha…. No co naděláte, stejně to stálo za to , už jen to být tady je zážitek.

Machu Picchu: Naše cesta byla obohacena i návštěvou Machu Picchu, ikonického symbolu peruánské historie a jednoho z divů světa. Při pohledu na toto mystické místo jsme se cítili přímo spojení s minulostí a překypovali úžasem nad lidským uměním a inovací. Vláček tam i zpět byl zážitkem….

Tato cesta do Peru byla nejen dobrodružstvím, ale také cennou lekcí o bohatství světa, který nás obklopuje. Každé místo, které jsme navštívili, nám otevřelo oči a poskytlo novou perspektivu na život.
Děkujeme vám, že jste byli součástí této cesty s námi, a doufáme, že se k nám brzy připojíte na další dobrodružstvích. Peru nám přineslo neuvěřitelné zážitky, ale svět je plný dalších úžasných destinací, které čekají na to, aby byly objeveny.

Takže, milí přátelé, pokud toužíte po dobrodružství a poznávání nových kultur, přijměte naše pozvání a přidejte se k nám na naší další cestě. Svět je naše hřiště a společně můžeme objevovat jeho krásu a bohatství.

Srí Lanka (9.1. - 23.1.2024)

Když se řekne dobrodružství, mnozí si představí divokou džungli nebo nekonečné pouště. My jsme však našli dobrodružství na místě, kde se snoubí starověká kultura s tropickou přírodou a kde každý krok odhaluje nový příběh.

Srí Lanka, ostrov známý jako slza Indického oceánu, se stala naší zastávkou na cestě za poznáním a nevšedními zážitky.

Navštívili jsme národní park Udawalawe, kde jsme na vlastní oči spatřili slony ve svém přirozeném prostředí. Pohled na tyto obrovské, ale přesto mírumilovné tvory byl úchvatný. Nebylo to však jen o slonech; byla to příležitost pocítit divokou přírodu, která zde vládne.

Starobylé město Galle nás ohromilo svými koloniálními stavebními památkami a pevností, která vypráví příběhy minulosti. Každá dlažba, každý kamenný blok zde měl co říci, a my jsme byli nadšenými posluchači. Cestou po stopách sira Liptona jsme se ocitli uprostřed čajových plantáží, které se rozprostírají jako zelený koberec po srílanských kopcích. To byl moment, kdy jsme si uvědomili, že krása a tradice jsou zde neoddělitelné.

Jízda vlakem přes srílanskou krajinu byla jako scéna z filmu. Okna vlaku rámovala obrazy horských údolí, tunelů a vesnic, které se jevily jako malé klenoty ukryté v zeleni. Byl to čas pro zamyšlení a pro vděčnost za možnost cestovat a poznávat.

A pak byla ta výprava na oceán. Velryby a delfíni předváděli představení, které bylo tak působivé, že nám vyrazilo dech. Byl to silný připomínka, že jsme jen malou součástí velkého přírodního světa.

Vrcholem celého pobytu byla návštěva Sigiriya, též Sigirija nebo Lví skála je skalní pevnost a archeologické naleziště na Srí Lance. Nachází ve Střední provincii, přibližně 150 km severovýchodně od Kolomba. Přírodní dominantou lokality je sopečný komín s plochým vrcholem vysoký 200 m. Nádhera !!!

Přestože naše cesta byla plná nádherných zážitků, nebyla vždy jen o slunečných dnech a pohodě. Při cestě do hor nebo při návštěvách méně turistických oblastí jsme se někdy museli obejít bez luxusu, na který jsme zvyklí. A právě zde se objevuje onen "flemingův pozdrav na stropě" – připomínka, že pravé dobrodružství začíná tam, kde končí komfort.

Je pravda, že některé momenty nebyly podle představ všech našich společníků, ale to je součást cestování. Naučili jsme se, že spokojenost není o dokonalých podmínkách, ale o schopnosti vidět krásu i v nepředvídatelném a ne zcela pohodlném.

Děkuji všem, kteří se této cesty zúčastnili, za sdílení smíchu, příběhů a nekonečných fotografií.

Ať už si odnášíte cokoli, věřím, že to změní váš pohled na svět a na cestování.

Takže ať už plánujete svou další cestu nebo jen sníte o dalekých destinacích, pamatujte na to, že dobrodružství začíná, když se odhodláte opustit známé a pohodlné.

Srí Lanka nás učila, smála se s námi a občas nás zkoušela, ale především nám ukázala, že cestování je o mnohem víc než jen o příjemných hotelích. Je to o zážitcích, které vás změní navždy.

S úsměvem a očekáváním dalších dobrodružství....
NESEĎ - POJEĎ

Bali se zastávkou v Hong Kongu a Londýně: 21.11. - 14.12.2023

Výlet na Bali byl pro nás nezapomenutelný zážitek plný dobrodružství, krásných přírodních scenérií a obohacujících kulturních zážitků. Naše cesta měla i zastávky v Hong Kongu a Londýně, což přidalo do naší zážitkové směsi zajímavý mezinárodní nádech.

Během tří týdnů jsme prozkoumali celý ostrov Bali od jeho malebných vodopádů po exotické džungle, majestátní hory, kouzelné pláže a historické chrámy. Každý den přinášel nové dojmy a překvapení, ať už to bylo relaxování na bílých plážích, procházky malebnými plantážemi nebo návštěva tradičních trhů.

Cesta byla nejen o objevování krás ostrova, ale i o setkávání s místními obyvateli a sdílení jejich kultury. Navázali jsme nová přátelství a pochopili bohatství balíjského života. Místní pohostinnost nás zanechala s dojmem hlubokého respektu k jejich tradicím a zvyklostem.

Výlet na Bali byl pro nás nejen dovolenou, ale i obohacením naší životní zkušenosti. Jsme vděční za každý moment strávený v této oáze klidu a krásy. Příště bychom se opravdu rádi podělili o tuto nezapomenutelnou zkušenost s vámi a společně objevovali další kouty tohoto úžasného světa.

Vietnam - Cesta vlakem ze severu na jih
30.10 - 17.11.2023

Děkuji Vietname. Děkuji za Vietnam. Děkuji Vám Přátelé...

Hledali jsme dobrodružství a našli jsme ho v srdci Asie, v úchvatném Vietnamu.

Těchto 16 dní ve Vietnamu bylo jako divoká řeka - rychlá, nevyzpytatelná, plná vzrušujících zvratů. Zvládli jsme vlakovou cestu od pradávných hor na severu k bílým plážím na jihu. Nejde o to, které místo bylo nejlepší nebo nejkrásnější. Každé mělo svou jedinečnou atmosféru, každé nás očarovalo a změnilo.

Zapůsobila na nás nespočetná rozmanitost krajů, které jsme procestovali. Každý den jsme se probudili do jiného světa - od hustých horských džunglí, přes rušná města až po klidná malá rybářská městečka.

Zažili jsme pohled na úchvatné vodopády, plávali v teplém moři a prozkoumali tajuplné jeskyně.
Ale nejvíce nás zasáhla vietnamská kultura a lidé. Naučili jsme se respektovat jejich tradice, přizpůsobit se jejich způsobu života, pochopit jejich hodnoty. Každé jídlo, každý úsměv, každá chvíle, kterou jsme s nimi sdíleli, byla neocenitelným dárkem.

A co je na tom všem nejlepší? Že jsme to zažili spolu. Děkuji, přátelé, za to, že jste byli součástí tohoto fantastického dobrodružství. Děkuji za ty nezapomenutelné vzpomínky, za ty upřímné smíchy, za ty přátelské rozhovory. Děkuji, že jste byli mou rodinou na druhé straně světa.

Máme v plánu další cesty, další dobrodružství. Ale zatím, zavřete oči a vzpomeňte na tu radost, kterou jsme společně zažili ve Vietnamu.
A pokud jste se s námi aspoň na chvilku cítili být součástí této cesty, dejte nám repost.

NESEĎ - POJEĎ

Vždyť svět je plný dobrodružství a my jsme teprve na začátku naší cesty. Děkuji vám všem. A pamatujte, že každý den je další příležitost k objevování!

Příště i s vámi…

Arménie  (1.10. - 12.10.2023)

Ještě stále cítím vzrušení z poslední dobrodružné cesty, kterou jsme prožili společně. Pár hodin po přistání z Arménie a mé srdce je plné vděčnosti a pokory.

Arménie, země nekonečné krásy a hluboké historie, byla naší domovinou téměř dva týdny. I přesto, že to bylo krátké období, zdá se mi, jako by to byla celá věčnost, kterou jsme strávili objevováním jejích tajemství, sdílením vzájemných příběhů a tvořením nezapomenutelných vzpomínek. Jsem nesmírně vděčný za to, že jsem mohl být součástí této cesty s vámi, skupinou zvídavých a odvážných cestovatelů. Teď už mých přátel.

Cestou po Arménii jsme najeli více než 1600 kilometrů, a i když to byla náročná cesta, bylo to hlavně dobrodružství, které nás obohatilo o nové zážitky a přátele. Takto si představuji cesty za poznáním - plné zvídavosti, otevřenosti a přátelství.

Za to všechno vám děkuji. Děkuji všem šestnácti cestovatelům, kteří mi svěřili svůj čas, své sny, peníze a svou důvěru. Vaše odvaha a touha po objevování neznámého mě naplňuje vděčností a obdivem a silou pokračovat dál. Děkuji vám za to, že jste se mnou sdíleli tuto cestu a věřím, že se zase setkáme na jiných cestách za poznáním.

Pokud vás naše cesta inspirovala a chtěli byste se podělit o své zážitky s ostatními, budu nesmírně vděčný za každý repost. Společně můžeme inspirovat další cestovatele a sdílet krásu tohoto světa.

A nezapomeňte: NESEĎ - POJEĎ

Italie -  Kalábrie (8.9. - 15.9).
Krásná cesta po jihu Itálie, nakoukli jsme i na Sicílii

Ukrajina - Kyjev a Charkov (9.8. - 16.8.2023)
Ve velice komorním obsazení, jsme navštívili Ukrajinu.